سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوثرانه
 
قالب وبلاگ

من می خواهم فیلمی درست کنم که هنوز اسمش را انتخاب نکرده ام. عمه قبول نمی کند که کارگردان یا عکاس فیلم شود. مامان بزرگم ناظر کیفی فیلم است. مادرم نویسنده است. شاید هم دایی رضا و دایی امیر دزد و پلیس باشند. خودم هم بازیگر و تهیه کننده هستم. نقشم دختری است که دزد او را می دزدد. بعد خاله ام نقش مادرم را بازی می کند.

فیلم درباره این است که یک روز یک مادری از خانه بیرون می رود و درخانه را قفل نمی کند. بچه که در خانه بود دزد می آید و بچه را می برد. دزد خودش بچه ندارد و می خواهد بچه داشته باشد. مادر وقتی می آید و می بیند بچه خانه نیست، می رود سبزقبا و دعا می خواند. بچه بهانه می گیرد که دزد او را ببرد پیش سفره هفت سین شناور(باید زود برویم آنجا که فیلم  و عکس-برای آخر فیلم- بگیریم تا سفره هفت سین را برنداشته اند) می روند آنجا. بعد شب می شود و مادر زنگ می زند به پلیس و پلیس ها دزد را می گیرند و به مدت هفتصد و هفتاد و هفت سال به زندان می برند. و بچه پیش مادرش برمی گردد.

آرزو دارم این فیلم را به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بدهم تا در همه جا پخش شود. این فیلم همه اش از خودم نبود. نصفش از خودم بود. نصف بقیه اش از یک فیلم دیگه بود. اگر می توانید یک اسم برای این فیلم انتخاب کنید. اگر کسی کارگردانی سراغ دارد بیارد من لازم دارم.


[ شنبه 91/1/5 ] [ 10:44 صبح ] [ کوثر ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سلام...من کوثر هستم. پنج سالم بود که وبلاگ نویس شدم . حالا 12 سالمه.
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 32
کل بازدیدها: 146228