سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوثرانه
 
قالب وبلاگ

سلام ایران زیبای من.

تو زیباتر از دنیای منی. تو عزیزتر از جان منی. تو دنیای منی. به تو عشق می ورزم و تا آخرین نفس جان نثار تو خواهم بود.

ای ایران، دنیای که هیچ! ملائک و فلک هم در برابر تو به زانو درآمده اند. دنیا به استقامت تو غبطه می خورد. هامون و خلیج فارس از تو سرچشمه گرفتند و از مخملی تو نارنجی و صنعتی رشد کرد.

سه رنگ پرچمت پر از رمز و راز است، سبز یعنی جوانه هایی که از تو گل شد، سفید یعنی پرچمی که توسط علم‌دارت همیشه بالا بوده و قرمز یعنی شهیدی که از سبزت رشد کرد و گل لاله داد و رشد کرد و رشد کرد تا شکوفه ای بسازد و به گیاهان ایران اضافه کند.

و ای ایران، حال می گویم که من همان شکوفه ای هستم که گل لاله داده بود و حال نوبت من است که گلی دوباره پرورش دهم.

خداحافظ - جان نثار تو؛ کوثر

1393/1/4


[ دوشنبه 93/12/4 ] [ 8:51 عصر ] [ کوثر ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

سلام...من کوثر هستم. پنج سالم بود که وبلاگ نویس شدم . حالا 12 سالمه.
امکانات وب


بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 32
کل بازدیدها: 146241